luni, 23 iunie 2008

De dragul diversitatii, citeste o carte

O buna revedere avem, dragelor si dragilor!

Am revenit(relativ timid, ce-i adevarat)!
In ultimul; timp bag la greu pe net Radio Guerrilla.Din pacate nu sunt printre fericitii care sa aiba parte si de un post local(cum sunt Clujul, Timisoara, capitala noastra draga si cred ca si Iasiul(nu-s sigur)).Anyways, dupa mica dar cruprinzatoarea introducere, am sa trec direct la subiect.
Intre orele 13 si 14, pe postul cu pricina se intampla emisiunea "Asta la revista mesei, nene!", avandul drept show maker pa nimeni altul decat Liviu Mihaiu(da, acelasi L.M. care rpezinta emisiunea de pe TVR'Intre bine si rau', acelasi redactor-sef al Academiei Catavencu,acelasi sustinator al campaniei de salvare a Deltei,s.a.m.d.).Temele difera de la zi la zi, discutiile sunt aprinse dar bine moderate in acelasi timp.
Booon!Emisiune avem, site avem, ce-ar fi sa dam neste prea-frumoase premii, zic?
Si uite asa am ajuns la "miezul" spiciului.Oamneii conduc cea mai tare campanie din Romania!
Se dau drept premii carti , domnule, carti de citit, nu de joc!
Recunosc cu oare-care mandrie ca ma aflu printre fericitii castigatori al uneia dintre acele carti.
Unde vreau sa ajung-vreau sa va zic sa mai lasam drecu tv-ul calculatorul si sa mai punem manuta pe o carte , macar o data la 3 luni.Poate nu ne-am mai dobitoci atat.Poate am dezvolta si o altfel de patura de mijloc a societatii, o patura cu un nivel intelectual relativ dezvoltat.Ca de menele si taranie e plina tara(dupa cum f bine observa si prietenul meu Rares)
Sper sa aiba un mic ecou acest mesaj al meu, sper ca macar o persoana sa ma puna mana si pe o carte de basme de e la indemana!Hai sa nu lasam cartile sa moara!O sa continui sa promovez aceasta campanie numita...citeste o carte!!!!

Inainte sa inchei, dau o mica mostra a cretinitatii ce conduce ministerul educatiei(intentionat scris cu litere mici)-un subiect de bacalaureat:-"Prezentati trasaturile/caracteristicile pe care le au in comun personajele literare Don Quijote si Ilie Moromete."

Va iubesc, dragi romani!



Pce

Un comentariu:

Plasmo spunea...

Adevarul este ca lasand la o parte dragostea pentru carte pe care o am, pot sa spun ca in nici un caz aceasta pasiune nu se datoreaza scolii prin care am trecut.
Nici profesorilor pe care i-am avut.
Se datoreaza parintilor mei in primul rand si in al doilea rand mie.
Nu cred ca la modul cum se pune problema in scoli ar avea cineva de ce sa deschida o carte si aici ma refer la saracii elevi si studenti pe care de ani de zile se executa numai experimente, incepand cu BAC-ul de trei tipuri, capacitati si terminand cu organizarea pe centre a unor examene.
Bravo voua ministrilor!
Bravo celor ce v-au votat!
Puteti infiinta un colectiv al puerilitatii si puteti grupa in centre de initiativa infantila tot personalul ce vi se afla in subordine...